If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Колега, сериозен тунинг с малко пари не се прави.
Примерно само транспорта на цапнатата кола от Италия ще ти струва 1000 лв.
AR 145 , 1.6 , 76 kw- ex; GT 1.9 JTD 110 KW
Posted by Bat Vas:Алфиста трябва да има минимум две коли, ако не иска да ходи с градски транспорт от време на време.
sigpic
Знам колега знам. Имам авери дето нося коли и за 1000-1300 лв с докарването има колици с лек удар. а за малкото парии за тунинга също ми е ясно,ако човек иска без пари да стане - да не се хваща .
Просто 1000 лв за един диф ми се вижат нереални цефри това е. Ровил съм из нета и из форума и гледам в 166 раздела някой писал че има за 650лв без монтажа и тн. и тн.
Според теб кое вътре струва 1000 лв или колкото е там цената , но както и да е аре и като ни напраят и заплатите европейски като цените ще прайм тунинг без да смятаме
EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG
аз съм го премислил вече.
Първо ще поработя по сцеплението на задвижващите колела,че и с тези коне тръгва трудно,камоли с още нещо под капака. Второ- като постигна първата цел мисля огава да започна с проекта за турбото,но дотогава има време. Все пак трудно се отделят пари и за двете наведнъж ( нали не говорим за 1000лв,а за няколко по толкова).
В крайна сметка ме интересуваше реалната крайна цена на Q2-то и ккво се преправя ако стане да се сложи Q4,но както и да е.
Нека не говорим повече по темата че всеки ми обяснява колко пари имам... Благодаря все пак на всички
EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG
Давам не 1000 а 1300 за ударена Q4-ка и отделно си плащам транспорта. Ако искаш да ти давам и телефон за свръзка Не се престаравай с натегността на диффа понеже с тази кола трябва и да се завива.И все пак щом на старт ти въртят и 2-те гуми независимо от настилката не очаквай да стане чудо с този Q2 диф. Ако 1000лв ти се струват много: http://cgi.ebay.com/Kaaz-1-5-Way-LSD...item19c060b63e http://cgi.ebay.com/Kaaz-1-5-LSD-Alf...item19c060c2c0
Ok колега. Ще кажа на аверчетата като ходят към италия или германия да се огледат и ако има нещо ще се свържем все някакси. Те мисля другият месец ще отиват към средата,нмо тва нема значение. Ако изскочи нещо нема ядове.
EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG
Аз само да добавя, че ако попаднете на евтини Q4 чаркуля за ремонт, само лагерите ще минат 500 лв...
Има един готин в повечето фиатски кутии дето е 150 лв.
Comment